Página 9 de 19 PrimerPrimer 123456789101112131415161718 ... ÚltimoÚltimo
Resultados 81 al 90 de 181
    Piloto Privado de Avión
    Registro
    08 may, 11
    Nuevo update - 22 de agosto

August 22nd, 2019 – Development Update
    Say less, do more.
    August has been busy month for the team! We continue to make great progress on the Tech Alpha build, Feature Discovery Series, and many of the other exciting things we are working on for release in September and October!
    3rd Party Progress Update – We expect to release the first rev of plans and partners in October.
    Phase 1 – Outreach and Engagement (in-progress)
    Phase 2 – Code and Content Integration (in-progress)
    Phase 3 – Content Release Timeline (kick-off)

Head into the Insider area if you’d like to check out 3 new screenshots from some previous builds.
    In the meantime –
    Philosophical Question:
    If a tree falls on a sloped runway but there is no one there to see it, is the runway still sloped?
    ...............................
    Answer:
    We hope so, because we’ve got curved/sloped runways in the next iteration of Microsoft Flight Simulator.
    ................................
    Next update on August 29th!

Sincerely,
    Microsoft Flight Simulator Team

Prepar3D V4.5 - Intel i7 7700k 4.2 @ 4.9 GHz - Cooler Master Hyper 212 X - MSI z270 Gaming M3 - ASUS Dual GTX 1060 6GB OC - 16 GB RAM DDR4 Adata 3200MHz - CoolerMaster MW 700W 80+White - WD Blue 1TB - Corsair Carbide 270r Mid Tower. Saitek X55 RHINO H.O.T.A.S + Logitech Pro Flight Rudder Pedals

Private Pilot License
    - Cessna 150/152

Escuela de vuelo AeroChenaut

Ghostbuster
    Registro
    30 jun, 10
    Cita Iniciado por yaago Ver Mensaje
    Philosophical Question:
    If a tree falls on a sloped runway but there is no one there to see it, is the runway still sloped?
    ...............................
    Answer:
    We hope so, because we’ve got curved/sloped runways in the next iteration of Microsoft Flight Simulator.
    Oh, yeah!!! Gracias por la actualización, yaago!
    Intel Core i7 6700K 4.0 GHz @4.8 GHz. - Asus Z170 Pro - Cooler Noctua NH-D15 - MSI GTX 1080 ti GamingX 11 GB DDR5X - 32 GB RAM DDR4 GSkill Ripjaws 2133MHz - Alimentación Corsair TM 950 W - LG UD69-W 4K-UHD 27"
    Mi canal de Youtube: http://www.youtube.com/user/Gerardius

Nunca discutas con un estúpido, te hará descender a su nivel y ahí te vencerá por experiencia. (Mark Twain)

Usuario Foroaviones
    Registro
    06 ago, 17
    Holly Molly! se ve bestial.

Piloto Privado de Avión
    Registro
    08 may, 11
    NUEVO UPDATE - 29 DE AGOSTO

The August 29nd update is live !

Wandering into the grass of irrelevancy attempting to flush out the rodents of inaccuracy in order to bring you the “real news”.
    As we bring August to a close, the team wanted to provide a few quick updates and some new content.
    Development Roadmap – General release of the DR is here! We’ve added a few updates for September to improve clarity.
    .........................
    Web Post Timing – For those of you ”across the pond” and in time zones not “PST” – we are working to deliver our updates earlier in the day. So look for earlier post times starting in September.
    ..........................
    Build Program Update – Tech Alpha sign-up starts September 12th!

Feature Discovery Series – The Feature Discovery Series (preview in September, launch in October) is our deep dive into the areas of the simulation, driven by a number of threads we’ve seen across the forums we follow closely. We are on track to provide a preview at the end of September and the kickoff of the series in early October.
    Media Update – We posted (2) Screenshots and (3) clips from early 2019 builds. Head into the Insider Area to check out the goods!

Next update coming September 12th!
    Sincerely,
    Microsoft Flight Simulator Team

----------------------------------------------------
    Quote Insider Update:

August 29th, 2019 – Insider Update
    On September 12th we will be starting recruitment for Tech Alpha.
    ..........................................
    Users will be able to access the signup link from the Insider Area, fill out a brief survey regarding machine spec, and be entered into the recruitment pool.
    ..........................................
    We expect to close the recruitment period sometime near the end of September.

New content updates today from some of our early 2019 builds. Team will continue to post throughout the development timeline and we expect to mix in current build content in our next update!

Tres videos nuevos

Early March Build - Shorelines
    https://drive.google.com/file/d/1nP6...ew?usp=sharing

Feb Build - Non Active Dash
    https://drive.google.com/file/d/1ZN8...ew?usp=sharing

Early January Build - Aspen
    https://drive.google.com/file/d/1Hkd...ew?usp=sharing
    Prepar3D V4.5 - Intel i7 7700k 4.2 @ 4.9 GHz - Cooler Master Hyper 212 X - MSI z270 Gaming M3 - ASUS Dual GTX 1060 6GB OC - 16 GB RAM DDR4 Adata 3200MHz - CoolerMaster MW 700W 80+White - WD Blue 1TB - Corsair Carbide 270r Mid Tower. Saitek X55 RHINO H.O.T.A.S + Logitech Pro Flight Rudder Pedals

Private Pilot License
    - Cessna 150/152

Ghostbuster
    Registro
    30 jun, 10
    ¡Madre mía! No me extraña que John Venema esté tan cabreado porque MS no ha tenido en cuenta a ORBX , es que con estas imágenes y vídeos, como sea el simulador así de serie no tienen nada que hacer... ¡se les puede ir el negocio al garete si la gente se pasa de P3D a ésto!
    Intel Core i7 6700K 4.0 GHz @4.8 GHz. - Asus Z170 Pro - Cooler Noctua NH-D15 - MSI GTX 1080 ti GamingX 11 GB DDR5X - 32 GB RAM DDR4 GSkill Ripjaws 2133MHz - Alimentación Corsair TM 950 W - LG UD69-W 4K-UHD 27"

Nunca discutas con un estúpido, te hará descender a su nivel y ahí te vencerá por experiencia. (Mark Twain)

Last of Time Lords
    Registro
    30 ago, 12
    No sé yo. Muy bonito, sí. Pero también era muy bonito el AeroFly y con todos mis respetos, sólo es eso: una carcasa preciosa que no hay por donde cogerla.

Minhas asas me levam
    Lástima que ella no pueda vivir pero, ¿quien vive?

Piloto Privado de Avión
    Registro
    08 may, 11

Nuevo MICROSOFT FLIGHT SIMULATOR

Cita Iniciado por Gerardius Ver Mensaje
    ¡Madre mía! No me extraña que John Venema esté tan cabreado porque MS no ha tenido en cuenta a ORBX , es que con estas imágenes y vídeos, como sea el simulador así de serie no tienen nada que hacer... ¡se les puede ir el negocio al garete si la gente se pasa de P3D a ésto!
    Y hay que tener en cuenta que son builds de principio de año, el tema debe ir muy avanzado ya a lo que vemos en estas fotos/videos. Según MS el mes siguiente van a publicar fotos de builds más recientes

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
    Última edición por yaago; 30/08/2019 a las 22:56

Private Pilot License
    - Cessna 150/152

Ghostbuster
    Registro
    30 jun, 10
    Cita Iniciado por EC-HXM Ver Mensaje
    No sé yo. Muy bonito, sí. Pero también era muy bonito el AeroFly y con todos mis respetos, sólo es eso: una carcasa preciosa que no hay por donde cogerla.

Minhas asas me levam
    Tienes razón, maestro, pero creo que es muy distinto, Microsoft ya sabe lo que debe ser un "simulador", ha sido el líder indiscutible durante casi tres décadas y me imagino que entre sus usuarios potenciales cuentan con todos los que hemos seguido la saga y seguimos vivos para contarlo

Así que, en mi humilde opinión, tratarán de hacer un digno sucesor de FSX y evitar en lo posible las carencias de éste... espero

Un abrazo, amigo

Last of Time Lords
    Registro
    30 ago, 12
    Esperemos. Cuando digo las cosas que digo, sólo es porque hay que tener un poco de perspectiva. Ojalá sea bueno, bonito y barato. Ya veremos.

Minhas asas me levam
    Lástima que ella no pueda vivir pero, ¿quien vive?

Ghostbuster
    Registro
    30 jun, 10
    Cita Iniciado por EC-HXM Ver Mensaje
    Esperemos. Cuando digo las cosas que digo, sólo es porque hay que tener un poco de perspectiva. Ojalá sea bueno, bonito y barato. Ya veremos.

Minhas asas me levam
    Totalmente de acuerdo con tu prudencia.