Página 24 de 37 PrimerPrimer ... 141516171819202122232425262728293031323334 ... ÚltimoÚltimo
Resultados 231 al 240 de 362
    Usuario Foroaviones
    Registro
    27 abr, 17
    Buenas capturas de FS2004!, este simulador, tiene una belleza unica y varios años en mi ordenador

Usuario Foroaviones
    Registro
    02 mar, 10
    Si hay una compañia que sigue estando viva en nuestro sim es spanair ,asi que nuestro a320 sale de granada a bcn al amanecer andaluz !

PackardBell TM85 / I3 2,53 GHZ / GT610M 1024MB / 4GB RAM /1 TB USB 2 -FSX W10X64-
    ASUS F550 1,80 GHZ GT720 2GB 4GB RAM TOUCHSREEN TACTIL 500GB DISCO

¡Triste época la nuestra! Es más fácil desintegrar un átomo que un prejuicio.
    Albert Einstein

Usuario Foroaviones
    Registro
    02 mar, 10
    Volvemos a nuevos escenarios fotoreales en esta ocasion tenemos una peladilla freeware excelente y completo de Israel ,site exotico y interesante de volar , lo tenemos a discreccion y ocupa poco sobre 8 gb y pico..

Israel is a country in the Middle East, on the southeastern shore of the Mediterranean Sea and the northern shore of
    the Red Sea. It has land borders with Lebanon to the north, Syria to the northeast, Jordan on the east, the Palestinian
    territories of the West Bank and Gaza Strip to the east and west, respectively, and Egypt to the southwest. The country
    contains geographically diverse features within its relatively small area. Israel's economy and technology center is Tel
    Aviv, while its seat of government and proclaimed capital is Jerusalem.

Despite its small size, Israel is home to a variety of geographic features, from the Negev desert in the south to the
    inland fertile Jezreel Valley, mountain ranges of the Galilee, Carmel and toward the Golan in the north. The Israeli
    coastal plain on the shores of the Mediterranean is home to most of the nation's population. East of the central
    highlands lies the Jordan Rift Valley, which forms a small part of the 6,500-kilometer (4,039 mi) Great Rift Valley.

The Jordan River runs along the Jordan Rift Valley, from Mount Hermon through the Hulah Valley and the Sea of Galilee to
    the Dead Sea, the lowest point on the surface of the Earth. Further south is the Arabah, ending with the Gulf of Eilat,
    part of the Red Sea. Unique to Israel and the Sinai Peninsula are makhteshim, or erosion cirques. The largest Crater in
    the world is Ramon Crater in the Negev, which measures 40 by 8 kilometers (25 by 5 mi). A report on the
    environmental status of the Mediterranean Basin states that Israel has the largest number of plant species per square
    meter of all the countries in the basin.
    his scenery contains entire territory of Israel, Palestine authority , Gaza strip and Golan Heights , The scenery made
    with 1m/pix texture, there is no night texture and only one season.
    he scenery have been tested under P3Dv3 and FSX

In order to install the scenery you need 8.7GB of free space on your computer, also for best performance we
    recommend to use SSD for better loading time and faster feedback. It advised to download a detailed mash for the
    scenery so you get the most out of the rich environment of scenery, we advise to use FreeMesh X Global (link provided
    below)
    http://ftxdes.blogspot.com

Or you can visit our page on Facebook

https://www.facebook.com/FTXDes/

PackardBell TM85 / I3 2,53 GHZ / GT610M 1024MB / 4GB RAM /1 TB USB 2 -FSX W10X64-

Albert Einstein

Usuario Foroaviones
    Registro
    27 abr, 17
    Cita Iniciado por vaca Ver Mensaje
    Volvemos a nuevos escenarios fotoreales en esta ocasion tenemos una peladilla freeware excelente y completo de Israel ,site exotico y interesante de volar , lo tenemos a discreccion y ocupa poco sobre 8 gb y pico..

Israel is a country in the Middle East, on the southeastern shore of the Mediterranean Sea and the northern shore of
    the Red Sea. It has land borders with Lebanon to the north, Syria to the northeast, Jordan on the east, the Palestinian
    territories of the West Bank and Gaza Strip to the east and west, respectively, and Egypt to the southwest. The country
    contains geographically diverse features within its relatively small area. Israel's economy and technology center is Tel
    Aviv, while its seat of government and proclaimed capital is Jerusalem.

Despite its small size, Israel is home to a variety of geographic features, from the Negev desert in the south to the
    inland fertile Jezreel Valley, mountain ranges of the Galilee, Carmel and toward the Golan in the north. The Israeli
    coastal plain on the shores of the Mediterranean is home to most of the nation's population. East of the central
    highlands lies the Jordan Rift Valley, which forms a small part of the 6,500-kilometer (4,039 mi) Great Rift Valley.

The Jordan River runs along the Jordan Rift Valley, from Mount Hermon through the Hulah Valley and the Sea of Galilee to
    the Dead Sea, the lowest point on the surface of the Earth. Further south is the Arabah, ending with the Gulf of Eilat,
    part of the Red Sea. Unique to Israel and the Sinai Peninsula are makhteshim, or erosion cirques. The largest Crater in
    the world is Ramon Crater in the Negev, which measures 40 by 8 kilometers (25 by 5 mi). A report on the
    environmental status of the Mediterranean Basin states that Israel has the largest number of plant species per square
    meter of all the countries in the basin.
    his scenery contains entire territory of Israel, Palestine authority , Gaza strip and Golan Heights , The scenery made
    with 1m/pix texture, there is no night texture and only one season.
    he scenery have been tested under P3Dv3 and FSX

In order to install the scenery you need 8.7GB of free space on your computer, also for best performance we
    recommend to use SSD for better loading time and faster feedback. It advised to download a detailed mash for the
    scenery so you get the most out of the rich environment of scenery, we advise to use FreeMesh X Global (link provided
    below)
    http://ftxdes.blogspot.com

Or you can visit our page on Facebook

https://www.facebook.com/FTXDes/

Buenas capturas!, finalmente, a parte de quedarme en FS2004 si o si, voy a continuar con P3D V4, se como retocar ciertas cosillas que me gustan de otra manera y bueno, no quiero complicarme con tanto simulador y para este, conozco ya muchas cosas...

¿Sabes de algun buen foto real para Malta?, estube hace muchos años en ese lugar y es espectacular...

Usuario Foroaviones
    Registro
    02 mar, 10
    Cita Iniciado por ErManu86 Ver Mensaje
    Buenas capturas!, finalmente, a parte de quedarme en FS2004 si o si, voy a continuar con P3D V4, se como retocar ciertas cosillas que me gustan de otra manera y bueno, no quiero complicarme con tanto simulador y para este, conozco ya muchas cosas...

¿Sabes de algun buen foto real para Malta?, estube hace muchos años en ese lugar y es espectacular...
    En el mismo site que he puesto tienes el escenario de malta y si miras en riikoo.com si te apetece tienes tambien baleares , canarias o corcega y cerdeña recomendables todos y a coste free

Enviado desde mi SM-J710F mediante Tapatalk

Albert Einstein

Usuario Foroaviones
    Registro
    27 abr, 17
    En el mismo site que he puesto tienes el escenario de malta y si miras en riikoo.com si te apetece tienes tambien baleares , canarias o corcega y cerdeña recomendables todos y a coste free

Es cierto, esta ahi tambien!, ese cae seguro, aunque Malta es pequeña, tiene mucho encanto, ademas de ser mi primer viaje con pareja y amigos

Usuario Foroaviones
    Registro
    27 abr, 17
    Vuelo IFR Madrid-Faro con espectacular puesta de sol en el viejo FS2004!

Usuario Foroaviones
    Registro
    02 mar, 10
    Cita Iniciado por ErManu86 Ver Mensaje
    Vuelo IFR Madrid-Faro con espectacular puesta de sol en el viejo FS2004!

Preciosooo !

Albert Einstein

Usuario Foroaviones
    Registro
    27 abr, 17
    Preciosooo !

Un vuelo muy relajante, con bonitas vistas, cruce con trafico aereo y una tranquila aproximacion por la 10 de Faro LPFR, por decir algo, me comi mucha pista con el BAC 1-11

Un truco que hago en FS2004, es despegar de zona foto real al atardecer y llegar a zonas sin foto real anocheciendo, asi tienes ambas cosas, foto real y luces nocturnas en el mismo vuelo, ya se sabe que el Real Spain no lleva nocturnas y las UTE no me molan... quitan todo el autogen...

Usuario Foroaviones
    Registro
    02 mar, 10
    Buenas hemos pasado por el taller de chapa y pinturitas de nuestro aerochoft 320 neo y hemos incorporado 4 libreas a saber 2 de vueling nuevas BCN y Disney y otra de lutfhansa new blue color y una de quantas airlink regional.
    Salimos de coruña a bcn ..

Última edición por vaca; 13/03/2018 a las 22:59

Albert Einstein